دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد: دستور پزشکیان برای پیگیری حادثه معدن طبس

کدخبر: ۶۷۵۳۳۷
اقتصادنیوز: دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد که رئیس جمهور دستورات لازم را برای پیگیری حادثه معدن طبس صادر کرده است.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد: دستور پزشکیان برای پیگیری حادثه معدن طبس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد گلزاری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره آخرین وضعیت پیگیری دولت در زمینه ریزش معدن در طبس‌، نوشت:

«سیاست ما در شورای اطلاع رسانی دولت وفاق ملی، رساندن صدای بی‌صدایان به گوش دولتمردان و کمک به شکل‌گیری تصویر درست و واقعی از حقیقت در جامعه است. باور داریم انعکاس درست و دقیق اخبار می‌تواند مسئولان را در رفع کاستی‌ها کمک کند.

پس از وقوع حادثه غمبار معدن طبس، همکاران رسانه‌ای در رسانه‌های مختلف به محل حادثه رفته و روایت‌های خود را نوشتند. سیاست همه ارکان دولت، پیگیری همین مسائل بوده و  در همه ساعات پس از حادثه درگیر هماهنگی‌های بین بخشی برمبنای مشاهدات و کاهش مشکلات بودیم.

رئیس‌جمهور محترم پس از بازگشت به کشور در اولین لحظات در جریان اقدامات صورت‌گرفته درباره این حادثه قرار گرفتند و دستورات لازم را درباره این مسئله صادر کردند و منتظر گزارش هیات بررسی حادثه برای پیگیری‌های بیشتر هستند.

وزارتخانه‌های بهداشت، کار، کشور و صمت پیگیر حقوق کارگران مظلوم و خانواده‌های داغدیده هستند. بخشی از کار هم در اختیار نهادهای دیگر مانند قوه قضاییه است که هماهنگی‌های لازم نیز انجام شده و دوستان ما در قوه‌قضاییه نیز با همدلی در صدد حل مسائل هستند. خانم‌ها فرخه و محمودی و آقای هادیان روایت‌های خود از حادثه را نوشتند.

ما در شورای اطلاع‌رسانی این آمادگی را داریم که این ۳ خبرنگار را به همراه یک نفر از شورای اطلاع‌رسانی به منطقه اعزام کنیم تا پیگیر چند و چون اقدامات باشند.

ضمن قدردانی از همه همکاران رسانه‌ای دغدغه‌مند و دلسوز، اعلام می‌کنیم که در مسیر کشف حقیقت و رفع مشکلات در کنار شما هستیم.»

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید