وزرای خارجه فلسطین و رژیم اسرائیل در نشست اتحادیه اروپا شرکت می کنند

کدخبر: ۶۲۳۷۱۴
اقتصادنیوز: وزرای خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم اشفالگر در بروکسل در راستای برگزاری نشست‌های جداگانه با اعضای اتحادیه اروپا دیدار کردند.
وزرای خارجه فلسطین و رژیم اسرائیل در نشست اتحادیه اروپا شرکت می کنند

به گزارش اقتصادنیوز رژیم صهیونیستی و سپس با «ریاض المالکی» وزیر خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین، به‌تنهایی ملاقات خواهند کرد. انتظار نمی‌رود کاتس و المالکی مستقیماً با هم دیداری داشته باشند.

طبق این گزارش، کاتس و المالکی همچنین امروز در نشست شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل به‌صورت جداگانه سخنرانی خواهند کرد. وزیران خارجه عربستان سعودی، اردن، مصر و دبیرکل اتحادیه عرب نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

خبر مرتبط
تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه

اقتصادنیوز : رسانه‌های اروپایی و روسی اعلام کردند که اتحادیه اروپا قصد دارد سیزدهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تا قبل از دومین سالروز آغاز جنگ اوکراین تصویب و اعمال کنند.

علاوه بر این، «جوزپ بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، برنامه ۱۰ ماده‌ای را برای صلح میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان ارائه خواهد کرد.

یکشنبه روزنامه «فایننشال تایمز» انگلیس به نقل از مقامات اروپایی نوشته بود اتحادیه اروپا از اعضای خود می‌خواهد در صورتی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رد یک کشور فلسطینی ادامه دهد، این رژیم را مجازات کنند.

این روزنامه انگلیسی نوشت: این پیشنهاد نشان دهنده خشم اعضای اتحادیه به دلیل رد طرح راه حل دو دولتی از سوی اسرائیل است.


خبر مرتبط
پیام تند یمن به کشورهای اتحادیه اروپا

اقتصادنیوز : «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن پیامی به کشورهای عضو اتحادیه اروپا درخصوص شرکت احتمالی آنها در یک ماموریت نظامی در دریای سرخ ارسال کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید