عامل تیراندازی در فارس دستگیر شد+ جزئیات

کدخبر: ۶۶۸۸۲۲
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی داراب گفت: عامل شرارت و تیراندازی در این شهرستان توسط ماموران پلیس امنیت شناسایی ‌و دستگیر شد.
عامل تیراندازی در فارس دستگیر شد+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا نوشاد دوشنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی اعلام به مرکز پلیس مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان و متواری شدن متهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت فردی کرده و پس از مجروح شدن وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سینه، از محل متواری شده است.

نوشاد تصریح کرد: در این راستا مامورین با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی داراب گفت: متهم به بزه ارتکابی به علت اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

خبر مرتبط
رکورد تیراندازی و حمله به امدادگران در غزه شکسته شد

اقتصادنیوز: دفتر سازمان ملل هشدار داد که طی یکسال اخیر رکورد تیراندازی و هجوم هدفمند به امدادگران و دستگاه‌های آنها در جهان تنها به واسطه جنگ غزه شکسته شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و احساس آرامش در بین شهروندان تمام توان خود را به کار می‌گیرد، از مردم درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

داراب از شهرستان های شرقی استان فارس است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید