زهره حمیدی قبل از معروف شدن + عکس

کدخبر: ۶۶۹۴۱۳
اقتصادنیوز :سکانسی کمتر دیده شده از زهره حمیدی در اوایل فعالیت هنری‌اش، این روزها به طور گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود.
زهره حمیدی قبل از معروف شدن + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون پس از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان متاسفانه 4 شهریور 1403 درگذشت و صبح امروز چهارشنبه هفتم شهریور با حضور هنرمندان و مردم در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع و خاکسپاری شد.

پس از فوت این هنرمند ارزنده سکانسی از اولین بازیش در سینما وایرال شد و واکنش های فراوانی را در پی داشت. نعیمه نظام دوست کمدین محبوب با انتشار ویدیو اولین نقش سینمایی زهره حمیدی، دلنوشته ای را به اشتراک گذاشت که در ادامه   می خوانید.

دلاوران کوچه دلگشا سال 71 یادمه وقتی این فیلم و تو سینما دیدم گفتم عجب زن زیبایی، قد بلند و جذاب و دوستداشتنی، کلی لذت بردم، تو بهترین بودی همیشه 

 

hfKfBeZo199P

 

زهره حمیدی قبل از بازیگری حدود دو سال مدیر مهدکودک یکی از دوستانش بود. او با منیژه حکمت در دوران دبیرستان همکلاسی بوده و به صورت کاملا اتفاقی بعد از آشنایی با خانم حکمت، توسط ایشان برای یک کار سینمایی به نام «کوچه دلاوران دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت، معرفی شدند و پس از بازی در آن فیلم، فعالیت حرفه‌ای و هنری خود را آغاز و و در آثاری چون شوق پرواز، خوش خیال، کاراگاه، بهشت گمشده، تولدی دیگر، من و شارمین، خداداد، فرشتگان بی بال،لبه تیغ، پس کوچه های شمرون و... ایفای نقش کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید